Garanti premier

Om du har beställt en premie som inte fungerar ska du omedelbart KONTAKTA OSS FÖR MER INFORMATION OM VAD SOM GÄLLER FÖR JUST DIN PREMIE.

Du har garanti på dina premier.
De första 6 månaderna måste LEVERANTÖREN reparera eller byta ut din ej fungerande produkt om de inte kan påvisa att produkten hanterats oaktsamt.
Efter dessa 6 månader är det du som måste påvisa att du inte hanterat produkten oaktsamt.

Det är därför väldigt viktigt att du hör av dig så fort som möjligt om du upptäcker ett fel på din premie!
Ju senare du hör av dig – desto svårare är det att få igenom din reklamation.

GARANTI GÄLLER INTE om produkten har blivit utsatt för åverkan, t.ex. vattenskador, repor eller andra fysiska skador.
Om du skickar in en produkt och leverantören gör bedömningen att skadan inte går under garanti kommer du att få
ett kostnadsförslag som du får betala för att få tillbaka produkten. 

För vissa av våra premier är det vi på Pandaförsäljningen AB som är ansvariga vid ärenden angående reklamationsrätten.
Då är det vi som gör bedömningen om garanti gäller och om du ska ersättas med en ny eller reparerad premie.

För många av våra premier är det vår LEVERANTÖR som är ansvarig, då är det de som gör bedömningen.

Detta gäller bl.a.:
Mobiltelefoner
Datorer
TV-apparater
Spelkonsoller
Märkesprodukter t.ex. Canon, Samsung, Apple, Philips, Nikon

Lägg din order här

Har du sålt klart och vill lägga din order? För att göra det behöver du ett säljarnummer, det fick du tillsammans med säljmaterialet du fick hem i brevlådan.

Saknar du säljmaterial kan du beställa hem det här.

Du loggar in med säljarnumret som du hittar här på beställningssedeln du fått hemskickad. Du kan även söka fram ditt säljarnummer. Alternativt kan du skapa ett konto med din mailadress nedan för att börja registrera in din försäljning (observera att du fortfarande behöver ett säljarnummer för att lägga din order).

Logga in