Fakturor med dubbelskickade restnoteringar

Pga ett fel vid vår fakturering blev ett par beställningar inte levererade OK, så en del kunder fick först sina restnoterade varor och hörde av sig och efterfrågade sin första leverans.
Vi återskapade då dessa första fakturor för att skicka om paketet, och då togs felaktigt de restnoterade varorna med även i omskicket.

Detta resulterade i att vissa kunder har fått restnoterade varor skickat dubbelt: dels i eget paket och dels i den stora leveransen. Det ser ut på fakturorna som att de även är medräknade dubbelt, men så är det inte. Beloppet visas på raden på den felaktiga återskapade stora fakturan, men de är inte medräknade i summan på fakturan.
Så båda fakturorna ni har fått stämmer i totalbelopp och båda fakturorna ska betalas.

Ni kan enkelt kolla detta genom att titta på er beställning på vår hemsida.                             

Logga in med kundnummer och postnummer, på sidan ni kommer till ser ni er order:
Ordervärde, ersättning, att betala. Då ser ni att de fakturor ni har fått tillsammans blir samma belopp som ni ska betala. Ni kan även summera raderna på fakturan så ser ni att dessa dubbelskickade varorna inte räknats med i summeringen.

Ang de felskickade varorna kommer vi skicka ut returavier till samtliga drabbade, så det är bara att avvakta dessa och sedan lämna in till postombud när ni har vägarna förbi.

Vi beklagar strulet, som då uppstod i samband med att en fakturautskrift kraschade och fick återställas.

 

Lägg din order

För att lägga din order behöver du logga in. Du loggar in med säljarnumret som du hittar på beställningssedeln du fått hemskickad. Alternativt kan du skapa ett konto med din mailadress nedan (observera att du fortfarande behöver ett säljarnummer för att lägga din order).

Logga in