Poäng, premier och pengar

POÄNG, PREMIER OCH PENGAR

  • Se SÄLJARINFO sida 3 för information om hur man RÄKNAR UT POÄNG, PREMIER OCH PENGAR.
  • Vid stor efterfrågan gör vi extra beställningar och då kan premier du beställt se annorlunda ut mot bilden på PREMIEAFFISCHEN vad gäller t.ex. färg, modell eller funktioner. Ibland utgår modeller och ersätts av liknande, information om detta hittar du på vår hemsida.
  • Du har GARANTI på premier, kontakta oss vid problem. Garanti gäller inte om premien har fysiska skador, t.ex. vattenskador, repor eller sprucket glas.
  • Har du valt en premie fr.o.m. premiegrupp 7 (högpremie) skickas premien när fakturan är betald, detta gäller även om du betalar mot postförskott.
  • Med bankens och Postnords hanteringstid är det ca 14 DAGARS LEVERANSTID FÖR HÖGPREMIER FRÅN BETALNINGSDATUM.
  • Om en premie är tillfälligt slut på vårt lager eller hos vår leverantör kan leveranstiden bli längre, vi skickar alltid premien så fort vi kan.

Förutom att man som pandasäljare hjälper Världsnaturfonden WWF att samla pengar till utrotningshotade djur, får man även beställa premie för sin förtjänst eller behålla pengarna. Ju mer man säljer - desto finare premie och desto mer pengar kan man välja.

När man säljer pandasaker uppnår man POÄNG genom sin försäljning - dessa poäng omvandlar man sedan till förtjänst. Förtjänsten kan man använda till att beställa premier eller ta ut den i pengar eller både och.
Man kan själv välja om man vill ha högre premie och mindre pengar - eller lägre premie och mer pengar!

För mer information om hur poängsystemet fungerar och hur mycket du måste sälja för att nå de olika premierna loggar du in med säljarnummer och postnummer som du hittar i säljmaterialet.

Om du inte har något säljarnummer, anmäl dig som Pandasäljare så skickar vi dig ett kuvert med säljmaterial så kan du också logga in. Du förbinder dig inte till att sälja när du skickar efter säljmaterial, om du inte vill sälja är det bara att du lägger materialet i återvinningen.

 

Lägg din order här

Har du sålt klart och vill lägga din order? För att göra det behöver du ett säljarnummer, det fick du tillsammans med säljmaterialet du fick hem i brevlådan.

Saknar du säljmaterial kan du beställa hem det här.

Du loggar in med säljarnumret som du hittar här på beställningssedeln du fått hemskickad. Du kan även söka fram ditt säljarnummer. Alternativt kan du skapa ett konto med din mailadress nedan för att börja registrera in din försäljning (observera att du fortfarande behöver ett säljarnummer för att lägga din order).

Logga in