När du sålt klart

RÄKNA IHOP DIN KUNDLISTA

  • Om du har registrerat din försäljning i WEBKUNDLISTAN på hemsidan är den redan hopräknad.
  • Har du din KUNDLISTA ifylld på papper börjar du med att räkna ihop alla dina kunder och hur många du har sålt av varje vara, för sedan över dessa antal till BESTÄLLNING AV PANDAVAROR.
  • För information om hur man fyller i, se SÄLJARINFO sida 3.

Skicka in din beställning

  • Skicka in din beställning direkt här på hemsidan eller med post.
  • Du kan beställa hem Pandavarorna direkt här på hemsidan, tänk på att vi börjar leverera Pandavaror i mitten av oktober. Kanske kan du sälja lite till innan du skickar in din beställning?
  • Beställningen måste godkännas av myndig person. Anmärkningskontroll görs, om betalningsanmärkning finns skickas varorna mot Postförskott. Pandaförsäljningen står för kostnaderna för postförskottshanteringen.
  • Spara din kundlista, den behöver du när du ska dela ut varorna.
  • Senast 6 NOVEMBER 2018 måste vi ha din beställning hos oss!
  • Om beställningen kommer efter 6 november garanteras inte full leverans eller vald premie. Om en vara tar slut före 6 november garanteras du dina poäng även om du inte får full leverans.
  • Beställningen måste vara på minst 249:- för att vara berättigad till poäng och pengar. Beställningar under det beloppet faktureras fullt riktpris enligt katalogen och frakt 40:-.



 

ditt paket levereras

  • Du får ditt paket ca 2-4 veckor efter att du skickat in din beställning (vi börjar leverera ut beställningarna i mitten av oktober). 
  • Alla varor levereras före jul.
  • I paketet finns: varorna du har beställt, din premie (vid försäljning upp t.o.m. premiegrupp 7), faktura samt reklamationskort.
  • Vara eller premie som är tillfälligt slut på lager kan vara RESTNOTERAD och skickas då till dig så fort den kommer in. Information om detta står på din faktura samt på vår hemsida.

dela ut varorna till dina kunder

  • Ta gärna med katalogen när du delar ut varorna.
  • Skriv ut KUNDLAPPAR från webkundlistan där det tydligt står vad varje kund har beställt och hur mycket de ska betala.
  • Lämna aldrig ut varorna utan att få betalt!
  • Om någon kund inte tar emot varorna, kontakta oss på Pandaförsäljningens kundtjänst så löser vi det tillsammans.

 

 

 

BETALNING

  • I paketet finns en FAKTURA med inbetalningskort.
  • Du har 30 DAGAR på dig att betala din faktura från det att paketet kommer till utlämningsstället.
  • Om betalning inte sker i tid tillkommer PÅMINNELSEAVGIFT 60 KR.
  • Betala till BG 467-7316 och ange alltid OCR-NUMMER som du hittar på inbetalningskortet.

 

Lycka till!

Lägg din order

Har du sålt klart och vill lägga dina order? För att göra det behöver du ett säljarnummer, det fick du tillsammans med säljmaterialet du fick hem i brevlådan.

Saknar du säljmaterial kan du beställa hem det här.

Du loggar in med säljarnumret som du hittar på beställningssedeln du fått hemskickad. Alternativt kan du skapa ett konto med din mailadress nedan för att börja registrera in din försäljning (observera att du fortfarande behöver ett säljarnummer för att lägga din order).

Logga in