Reklamation & efterbeställning

  • Om PAKETET ÄR SKADAT när du hämtar ut det - reklamera det direkt på utlämningsstället! Kontakta sedan oss och meddela att du reklamerat ditt paket.
  • När du öppnar paketet - kontrollera att innehållet stämmer mot fakturan och mot det du beställt. Om något är fel, kontakta oss på mail eller telefon.
  • Om någonting saknas i paketet kontrollera först att varan inte är restnoterad eller slutsåld. Är varan RESTNOTERAD betyder det att den är tillfälligt slut och att den skickas separat med egen faktura så fort vi fått in det igen till vårt lager. Är varan SLUTSÅLD har den tagit helt slut och kommer ej att levereras.
  • Om något ska RETURNERAS - KONTAKTA OSS FÖRST. Returkostnader vid reklamation står Pandaförsäljningen för, övriga returer betalar säljaren och dennes kunder själv.
  • EFTERBESTÄLLNING av varor kan göras fraktfritt max 1 gång, använd då reklamationskortet alternativt maila eller ring oss. Efterbeställning ger 15% i pengar och ingen möjlighet att beställa premier.
  • Sista dagen för byten och returer är 31 januari 2019, detta gäller ej reklamationer.

Ladda ned reklamationskort

Lägg din order

Har du sålt klart och vill lägga dina order? För att göra det behöver du ett säljarnummer, det fick du tillsammans med säljmaterialet du fick hem i brevlådan.

Saknar du säljmaterial kan du beställa hem det här.

Du loggar in med säljarnumret som du hittar på beställningssedeln du fått hemskickad. Alternativt kan du skapa ett konto med din mailadress nedan för att börja registrera in din försäljning (observera att du fortfarande behöver ett säljarnummer för att lägga din order).

Logga in